Obecny czas: 14 Lis 2018, 05:29

praca Adecco Polska

Inne

Post » 16 Kwi 2013, 14:58


Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2007 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 34 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Pośrednictwa Pracy (numer wpisu do rejestru 364/1a oraz 364/1b), Agencją Doradztwa Personalnego (numer wpisu do rejestru 364/2) oraz Agencją Pracy Tymczasowej (numer wpisu do rejestru 364/3).
Aktualnie prowadzimy dla naszego holenderskiego Klienta - lidera w branży usług outsourcingowych - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. wsparcia technicznego

Nr ref.: KWT/Hol/03_13
Miejsce pracy: Holandia, Maastricht
Opis stanowiska:
- telefoniczny kontakt z klientami firmy
- analiza i rozwiązywanie problemów
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- profesjonalne i fachowe doradztwo techniczne



Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego jako warunek konieczny
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Chęć osiedlenia się w Holandii
- Elastyczność, gotowość do pracy w weekendy

Oferujemy:
• Legalne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace zgodną z przepisami holenderskiego Kodeksu Pracy
• Stabilne i stałe zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Miesięczne szkolenie przed rozpoczęciem pracy
• Bardzo atrakcyjny pakiet relokacyjny (m.in. darmowe zakwaterowanie przez pierwszy miesiąc pobytu, dodatek do zakwaterowania w wysokości 100 E miesięcznie przez następne 11 miesięcy, dodatek transportowy)
• Praca w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji są proszone o przesłanie CV w j. angielskim i polskim wraz z podaniem numeru referencyjnego na adres email: aleksandra.guga@adecco.com
TERMIN PRZESYŁANIA APLIKACJI: kwiecień 2013
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.
  • Posty:12
  • Rejestracja: 22 Mar 2013, 14:12

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:02


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Analityk ds. Ryzyka Kredytowego
    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: ARK/04/13

    Zadania:
    • analiza danych, dokumentacji oraz informacji związanych z wnioskiem kredytowym
    • ocena zdolności kredytowej klientów w oparciu o dane z wniosku kredytowego oraz informacje pozyskane na poszczególnych etapach analizy
    • ocena ryzyka kredytowego
    • podejmowanie decyzji kredytowych
    • opracowanie uzasadnień decyzji kredytowych

    Wymagania:
    • biegła znajomość języka niemieckiego
    • mile widziana znajomość języka angielskiego
    • wykształcenie wyższe w kierunku Matematyka, Ekonomia, Finanse
    • doświadczenie w branży bankowej
    • doskonała znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
    • analityczne myślenie i dbałość o szczegóły
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległych zespołów
    • wysoka kultura osobista i otwartość
    • doświadczenie w pracy oraz/lub wiedza z zakresu wyceny nieruchomości będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • pełną wyzwań pracę dla międzynarodowej firmy
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • samodzielne stanowisko w międzynarodowym zespole
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia


    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na adres: szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:07


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. Księgowości
    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: SK/04/13

    Zadania:
    • monitorowanie terminowego regulowania zobowiązań
    • przygotowywanie oraz sporządzanie rejestrów
    • wyszukiwanie i dostarczanie potrzebnych danych
    • sporządzanie sprawozdań
    • uzgadnianie salda
    • wyjaśnianie niezgodności salda
    • kontakt z kontrahentami i dostawcami

    Wymagania:
    • biegła znajomość języka niemieckiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • doświadczenie na podobnym stanowisku
    • doświadczenie w uzgadnianiu sald
    • znajomość prawa podatkowego
    • doskonała znajomość pakietu MS Office
    • umiejętność współpracy oraz komunikacji z klientami i innymi współpracownikami

    Oferujemy:
    • pełną wyzwań pracę dla międzynarodowej firmy
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • samodzielne stanowisko w międzynarodowym zespole
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia


    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na adres: szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:08


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
    Specjalista ds. Zaopatrzenia
    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: SZ/04/13

    Zadania:
    • obsługa infolinii ds. zaopatrzenia
    • opracowanie dokumentacji z zakresu zamówień zaopatrzenia
    • kontrolowanie i księgowanie zakupów oraz zamówień
    • odbieranie telefonów dot. zamówień doręczycieli
    • prowadzenie negocjacji z dostawcami i kontrahentami
    • rozwiązywanie problemów oraz przyjmowanie skarg klientów
    • rejestrowanie oraz przekazywanie pytań klientów do działów PR oraz Zaopatrzenia
    • sporządzanie oraz realizowanie zamówień
    • utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, klientami oraz innymi współpracownikami

    Wymagania:
    • biegła znajomość języka niemieckiego, jako warunek konieczny
    • zaawansowana znajomość języka angielskiego
    • min. 2 lata doświadczenia jako pomoc biurowa i administracyjna
    • doskonałe zdolności komunikacyjne, zwłaszcza podczas rozmów telefonicznych
    • umiejętność logicznego myślenia i pracy pod presja czasu
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wielozadaniowość, także w zespole
    • doświadczenie pracy w call centre lub podobnym środowisku będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • pełną wyzwań pracę dla międzynarodowej firmy
    • samodzielne stanowisko w międzynarodowym zespole
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia


    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na: szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:10


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
    Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: AAM/04/13

    Zadania:
    • przetwarzanie informacji bankowych
    • wykrywanie niezgodności w postępowaniu oraz proponowanie rozwiązania problemów
    • raportowanie błędów
    • utrzymywanie współpracy z klientami oraz innymi współpracownikami
    • kontakt e-mailowy z pozostałymi zespołami w firmie w przypadku nierozstrzygniętych informacji we wniosku


    Wymagania:
    • biegła znajomość języka angielskiego (biznesowego), jako warunek konieczny i bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
    • wykształcenie wyższe
    • uważność do szczegółów
    • doskonała znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wielozadaniowość, także w zespole
    • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i prezentacyjne
    • wykazywanie się inicjatywą
    • wysoka kultura osobista

    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • pracę dla międzynarodowej firmy
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia


    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na:
    szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:12


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Pracownik Administracyjno - Biurowy z Językiem Niemieckim

    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: PBN/04/13

    Zadania:
    • wprowadzanie oraz weryfikacja danych w systemie
    • obsługa oraz kontakt z klientami
    • zarządzanie procesami bankowymi
    • współpraca z przedstawicielami banku
    • obsługa urządzeń biurowych

    Wymagania:
    • biegła znajomość języka niemieckiego
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • wykształcenie wyższe w kierunku Ekonomia, Finanse, Rachunkowość
    • mile widziane doświadczenie w branży administracyjnej/bankowej/biurowej /księgowej
    • doskonała znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
    • znajomość programów bankowych
    • wysoka kultura osobista, otwartość oraz umiejętność pracy w grupie

    Oferujemy:
    • pełną wyzwań pracę dla międzynarodowej firmy
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • samodzielne stanowisko w międzynarodowym zespole
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia


    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i angielskim na adres: szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Adecco ...

    Post » 18 Kwi 2013, 08:18


    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2009 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Obcojęzycznego
    Miejsce pracy: Szczecin
    Nr ref.: SOKO/04/13

    Zadania:
    • stały kontakt z Klientami, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji
    • dbanie o realizację wysokich standardów obsługi Klientów
    • weryfikacja napływających wniosków, zgodnie z obowiązującymi procedurami
    • identyfikowanie luk w procedurach

    Wymagania:
    • wykształcenie wyższe
    • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, jako warunek konieczny (w tym język biznesowy)
    • doskonała znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
    • umiejętność szybkiego uczenia się
    • samodzielność i dobra organizacja pracy
    • analityczne myślenie i dbałość o szczegóły
    • pro – aktywna postawa
    • dynamizm i konsekwencja w działaniu
    • wysoka kultura osobista i otwartość

    Oferujemy:
    • pełną wyzwań pracę dla międzynarodowej firmy
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego
    • samodzielne stanowisko w międzynarodowym zespole
    • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia

    Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny w języku polskim i niemieckim na adres: szczecin@adecco.pl

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
  • Posty:7
  • Rejestracja: 17 Kwi 2013, 13:15

  • Post » 07 Cze 2017, 11:32


    nie polecam tej agencji pracy ,paskudne warunki placy i zakwaterowania
  • Posty:1
  • Rejestracja: 07 Cze 2017, 10:13


  • Wróć do Inne

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 3 gości

     
    Powered by phpBB © phpBB Group. | Idol designed by Planetstyles.com
     Nawigacja