Forum jÄ™zyka niemieckiego • Zobacz temat - Abi-sytuacja maturalna-pomoc koleżance.
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:56

Abi-sytuacja maturalna-pomoc koleżance.

Tu rozwiążesz swoje problemy związane z językiem niemieckim.

Post » 11 Sty 2011, 01:57


Koleżanka, z którą mieszkasz w czasie kursu w Niemczech, pokłóciła się ze swoją przyjaciółką. Nie ma odwagi zadzwonić do niej pierwsza, chociaż jest jej bardzo przykro.

- Doradź jej, co należy zrobić w tej sytuacji.
- Uświadom jej, jak ważną wartością jest przyjaźń.
- Zaproponuj pomoc w rozwiÄ…zaniu tego problemu.

Bardzo proszę o pomoc! Potrzebuję po jakiś 2 zdaniach, albo jednym dłuższym do każdego punktu. Brakuje mi pomysłu nawet po polsku.

Potrzebuję PILNIE na jutro, właściwie to dziś ! Bardzo proszę o pomoc!
Awatar użytkownika

  • Posty:30
  • Rejestracja: 30 Lis 2010, 02:20

  • Post » 11 Sty 2011, 02:48


    -Marlena du solltest mit deiner Mitbewohnerin darüber sprechen, was es zwischen euch passierte. Ihr müsst euch das genau erklären und zu einer Einigung kommen.
    -Die Freundschaft ist unglablich wichtig im Leben der Menschen. Wir brauchen jemanden, der ein offenes Ohr für unsere Probleme hat und kann uns gut verstehen.
    -Wenn du nicht mit dieser Situation abfinden könntest, versuche ich dir zu helfen. Du weißt doch, dass du immer auf mich verlassen kannst.

    mogą wystąpić błędy, ale zawsze lepsze coś niż nic:)
    "Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen. Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z. B. der Relativitätstheorie."
    Awatar użytkownika

  • Posty:348
  • Rejestracja: 08 Sty 2011, 20:40

  • Post » 11 Sty 2011, 11:00


    Darf ich?

    - Marlena, du solltest mit deiner Mitbewohnerin darüber sprechen, was zwischen euch passiert ist. Ihr müsst das genau klären und zu einer Einigung kommen.

    - Die Freundschaft ist unglaublich wichtig im Leben der Menschen. Wir brauchen jemanden, der ein offenes Ohr für unsere Probleme hat und uns gut verstehen kann.

    - Wenn du dich nicht mit dieser Situation abfinden kannst, versuche ich dir zu helfen. Du weißt doch, dass du dich immer auf mich verlassen kannst.
    Es kommt immer auf den Kontext an.
    Awatar użytkownika

  • Posty:6925
  • Rejestracja: 12 Wrz 2010, 11:48
  • Miejscowość: FFM


  • Wróć do Pomoc jÄ™zykowa

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 122 gości

     
    Powered by phpBB © phpBB Group. | Idol designed by Planetstyles.com
     Nawigacja