Forum jÄ™zyka niemieckiego • Zobacz temat - pomoc w napisaniu wiadmoÅ›ci
Obecny czas: 29 Mar 2024, 10:14

pomoc w napisaniu wiadmości

Tu rozwiążesz swoje problemy związane z językiem niemieckim.

Post » 06 Sie 2017, 20:46


jestem nowa na forum i chciała bym się przywitać, witam wszystkich serdecznie :)
chciała bym prosić o pomoc w napisaniu wiadomości do mojego byłego niemieckiego pracodawcy, jestem kompletnie zielona jezeli chodzi o niemiecki a radca prawny chce 120 zl za napisanie tego : ponizsza wiadomosc :

Witam nazywam siÄ™ ........ ,
pracowałam u państwa w firmie w okresie od (data) do (data) jako pracownik produkcji przy pakowaniu paczek.
Mój szef to ..... jednak po próbach kontaktu nie mogę dowiedzieć się gdzie byłam ubezpieczona oraz nie mogę dostać longabrechnung za przepracowany czas.
Chciała bym prosić o przesłanie przez e-mail mojego longabrechnung

Bardzo proszÄ™ o pomoc jezeli znajdzie sie ktos kto mial by chwile to prosze o pomoc.
  • Posty:2
  • Rejestracja: 06 Sie 2017, 20:43

  • Post » 06 Sie 2017, 21:00


    moja proba tlumaczenia prosze o wyrozumialosc :

    Ich arbeite in firma ..... ab (data) bis (data) produktion arbeiter, ich habe pakete verpackung
    Ich habe kein kontakt mit meine lezte boss und ich keine longabrechnung.
    Senden sie bitte e-mail mit kopie longabrechnung
  • Posty:2
  • Rejestracja: 06 Sie 2017, 20:43

  • Post » 07 Sie 2017, 11:26


    Sehr geehrte Damen und Herren,

    ich heiße … und habe von … bis ... in Ihrem Unternehmen als Produktionsfachkraft und Verpacker gearbeitet. Leider kann ich meinen Vorgesetzten, Herrn …, nicht erreichen. Ich benötige meine Versicherungsunterlagen und die Lohnabrechnung.

    Bitte lassen Sie mir die Unterlagen per E-Mail zukommen.

    Freundliche Grüße
    Vorname Nachname
  • Posty:73
  • Rejestracja: 04 Paź 2010, 05:10


  • Wróć do Pomoc jÄ™zykowa

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości

    cron