Forum jÄ™zyka niemieckiego • Zobacz temat - uczniowie mediatorami, czy uważasz to za sÅ‚uszne.
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:34

uczniowie mediatorami, czy uważasz to za słuszne.

Tu rozwiążesz swoje problemy związane z językiem niemieckim.

Post » 27 Wrz 2011, 16:53


Czy uważasz za słuszne, że w niektórych szkołach uczniowie sami są mediatorami i starają się łagodzić konflikty?

tekst polski:
Uważam za słuszne, że w niektórych szkołach to uczniowie są mediatorami. Rówieśnicy lepiej rozumieją swoje problemy, przez co łatwiej jest im się porozumieć. Poza tym, rzebywając w swoim towarzystwie, mogą łatwiej obserwować innych, co pozwoli zrozumieć przyczynę konfliktu. Mediatorzy mogą także nauczyć się odpowiedzialności, co dobrze wpływa na ich charakter. Natomiast ofiary doświadczają pomocy, którą łatwiej jest przyjąć od kolegów niż od dorosłych.

tekst niemiecki:
Ich denke, es ist richtig, dass in einigen Schulen Schüler die Mediatoren sind. Gleichaltrigen besser zu verstehen, ihre Probleme, so dass es für sie einfacher zu kommunizieren. Außerdem wird in ihrem Unternehmen, können sie besser beobachten die anderen, die es erlauben, die Ursache des Konflikts zu verstehen ist. Mediatoren können auch lernen Verantwortung, was gut für ihren Charakter ist. Während die Opfer Unterstützung zu erfahren, ist das leichter zu von Freunden als von Erwachsenen zu akzeptieren.
  • Posty:73
  • Rejestracja: 05 Lut 2011, 15:48

  • Post » 27 Wrz 2011, 17:11


    Mein Vorschlag:

    Ich denke, es ist richtig, dass in manchen Schulen Schüler selbst die Mediatoren sind. Gleichaltrige kennen ihre Probleme besser, sie können sich einfacher verständigen. Außerdem befinden sie sich in der Schulgemeinschaft, sie kennen die anderen, sie verstehen die Hintergründe des Konflikts. Mediatoren lernen Verantwortung, das ist positiv für den Charakter. Die Opfer dagegen erfahren Unterstützung, es ist leichter, das von Freunden als von Erwachsenen zu akzeptieren.
    Es kommt immer auf den Kontext an.
    Awatar użytkownika

  • Posty:6925
  • Rejestracja: 12 Wrz 2010, 11:48
  • Miejscowość: FFM

  • Post » 27 Wrz 2011, 17:18


    dzięki serdeczne :)
  • Posty:73
  • Rejestracja: 05 Lut 2011, 15:48


  • Wróć do Pomoc jÄ™zykowa

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 116 gości

     
    Powered by phpBB © phpBB Group. | Idol designed by Planetstyles.com
     Nawigacja