Witam serdecznie,
Firma Teleperformance Polska poszukuje obecnie osób z biegłą znajomością języka niemieckiego do obsługii infolinii sklepu internetowego Zara.com
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego (German Speaker)
Teleperformance Polska to:
• Tegoroczny zdobywca prestiżowych nagród za Najlepszą Firmę Outsourcingową Roku oraz nagrodę za Innowację dla Outsourcingu;
• Pewny Pracodawca o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Firma, która inspiruje, motywuje i docenia swoich Pracowników.
Miejsce pracy: Warszawa
(biuro mieści się w budynku, który otrzymał nagrodę Budynek Biurowy Roku 2013)
Czego oczekujemy:
• Znajomości języka niemieckiego na poziomie C1/C2 w mowie i w piśmie;
• Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (niezbędna do udział w szkoleniach wewnętrznych);
• Doskonałej organizacja pracy;
• Dyspozycyjności do pracy zmianowej (08:30 – 21:30) w pełnym wymiarze godzin;
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
• Wsparcie klientów sklepu internetowego, jednej z największych firm odzieżowych na świecie w języku niemieckim (połączenia przychodzące);
• Obsługa korespondencji mailowej w języku niemieckim;
Gwarantujemy:
• Umowę o pracę oraz ubezpieczenie medyczne w prywatnej klinice;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) na adres: j.kazimierczak@teleperformance.pl
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny stanowiska: Z/09.2014/GERN
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.