Konsultant ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Miejsce pracy: Kraków / Katowice
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu świadczone także zgodnie z najnowszymi tendencjami na zasadzie Offshore / Nearshore.
Aktualnie dla naszego Klienta, jednej z największych na świecie firm informatycznych, poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych do pracy w Krakowie / Katowicach.
Opis stanowiska:
• Pierwszy kontakt z Klientem drogą telefoniczną i mailową
• Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od Klientów
• Rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez Klientów
• Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
• Udzielanie porad informatycznych
• Eskalację problemów wyspecjalizowanym działom technicznym
Wymagania stawiane Kandydatom:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny i komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
• Elastyczność
• Umiejętność pracy zespołowej
• Zaangażowanie i chęć do nauki
W zamian oferujemy:
• Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
• Ciągłe doskonalenie umiejętności językowych
• Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres mailowy: rekrutacja@cyclad.pl w temacie wiadomości wpisując numer referencyjny: CC13/CSA/KAT/GERMANIN/13318
Na CV prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."