Nasz Klient, międzynarodowa firma IT działająca w sektorze BPO, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Help Desk – druga linia wsparcia
miejsce pracy: Łódź
nr ref.: HD2L/MR/LD
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie drugiej linii wsparcia w zakresie kontaktu z Klientem;
• Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu zaistniałych problemów w obszarze IT;
• Odbieranie zgłoszeń od Klientów firmy w języku niemieckim i angielskim;
• Tworzenie ticketów i przekazywanie ich do odpowiednich działów.
Wymagania:
• Kluczowym kryterium jest biegła znajomość języka niemieckiego;
• znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym;
• dobrze rozwinięte umiejętności informatyczne;
• doświadczenie w pracy ze stacjonarnymi i mobilnymi systemami operacyjnymi (MS Windows, Mac OS, Windows Mobile, Android, iOS, Symbian, BlackBerry);
• dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Access, Outlook);
• komunikatywność i umiejętność utrzymywania dobrych relacji z Klientem.
Nasz Klient oferuje:
• pracę dla jednej z największych na świecie firmy z branży IT;
• pracę zmianową w systemie 24/7;
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• dostęp do prywatnej opieki medycznej;
• możliwość szlifowania języka niemieckiego poprzez kontakt z niemieckojęzycznymi klientami
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji, podając numer referencyjny lub nazwę stanowiska w tytule wiadomości, na adres: rekrutacja007@mostwanted.pl