Specjalista/-ka ds. mailowej obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: ASD/R/WW/F
Zakres obowiązków:
- Kontakt z Klientem z obszaru niemieckojęzycznego (wyłącznie kontakt mailowy),
Administracja bazy danych – wprowadzanie danych, zmiana numerów kont, adresów,
Zarządzanie prenumeratami czasopism i gazet Klientów (zamówienia, wypowiedzenia, reklamacje).
Wymagania:
- Biegłość w obsłudze komputera – warunek konieczny,
Biegła znajomość języka niemieckiego (w piśmie: poprawność gramatyczna, ortograficzna) – warunek konieczny,
Dyspozycyjność,
Doświadczenie w obsłudze Klienta niemieckojęzycznego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00/08:00 – 15:00/16:00 (możliwość pracy popołudniami - maksymalnie do godziny 20:00);
Zatrudnienie w oparciu o umowę o dzieło;
Bardzo dobrÄ… atmosferÄ™ w zespole oraz komfortowe warunki pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: dslizewska@datacontact.pl
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)."