Grupa DataContact Sp. z o.o. to firma z tradycjami i dużym doświadczeniem działająca na polskim rynku od 1995 roku. Ludzie stanowią największy kapitał i potencjał naszej firmy dlatego też dbamy o rozwój, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pracowników. Charakteryzuje nas profesjonalizm, nastawienie na jakość oraz skuteczność w działaniu. Każdy znajdzie tu swoje miejsce.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/-ka w dziale obsługi Klienta (język niemiecki)
Nr ref.: ASDW/R/WW/FOR
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
• Kontakt telefoniczny z Klientem z branży farmaceutycznej, w celu przedstawienia informacji na temat programu lojalnościowego.
Wymagania:
• Znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2,
• Komunikatywność i łatwość nawiązywania pozytywnych relacji z Klientem,
• Wysoka kultura osobista,
• Zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do pracy,
• Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00 oraz wolne weekendy,
• Gwarantowaną stawkę godzinową (16 zł brutto/h) oraz system premiowy,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,
• Pakiet szkoleń,
• Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym w tytule maila na adres kurbanowska@datacontact.pl
W CV prosimy o umieszczenie oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji przez Grupę DataContact Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883”