TELEPERFORMANCE Polska, spółka należąca do Teleperformance Group, lidera na rynku contact center, dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży damskiej i męskiej na świecie szuka osób zorganizowanych, komunikatywnych, kreatywnych lubiących ciekawe wyzwania, do pracy w charakterze:
Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania
•znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 w mowie i w piśmie;
•komunikatywna znajomość języka angielskiego (niezbędna do udział w szkoleniach wewnętrznych);
•doskonała organizacja pracy;
•dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin;
•otwartość na nowe wyzwania;
•entuzjastyczne i pozytywne podejście do życia;
Obowiązki
•obsługa połączeń przychodzących (wsparcie klientów sklepu internetowego) w języku niemieckim.
•obsługa korespondencji w języku niemieckim;
•udzielanie właściwych informacji dotyczących świadczonych usług;
•bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
•realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;
Oferujemy
•pracę na projekcie dla prestiżowego Klienta w międzynarodowym środowisku
•umowę o pracę oraz pakiet benefitów;
•atrakcyjne godziny pracy PN-PT 08:30 – 21:30, SB 10:00-21:30 (system zmianowy);
•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
•przyjazne i dynamiczne środowisko pracy;
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) na adres a.hryciuk@teleperformance.pl
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym. ”
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.