Naszym Klientem jest lider rynku przesyłek personalizowanych i bezpośredniej komunikacji z klientem, działający na polskim rynku od ponad 10 lat. Aktualnie poszukujemy dla niego kandydata na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Do obowiązków wybranej osoby należeć będzie:
• Komunikacja z klientem w języku niemieckim;
• Dbałość o właściwy przebieg realizacji zleceń oraz zadowolenie Klienta ze współpracy;
• Kalkulacja zleceń;
• Opracowanie dokumentacji produkcyjnej;
• Nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń (komunikacja z Klientem i z obszarem produkcji);
• Współpraca z podwykonawcami w zakresie koniecznym do realizacji zleceń;
• Wystawianie faktur;
• Aktywne umacnianie więzi i współpracy z Klientami;
• Udział w spotkaniach z Klientem;
• Udział w działaniach promocyjnych i wizerunkowych Spółki (targi, konferencje).
Nasz Klient oferuje:
• Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko;
• Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów;
• Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku: w obsłudze Klienta;
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
• Komunikatywność;
• Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu;
Mile widziane:
• Znajomość branży poligraficznej;
Jeśli zainteresowała Cię powyższa oferty, chętnie Ci o nich opowiem więcej. Bardzo proszę również o wysłanie CV na adres k.gwizdala@ers.pl.