Posługujesz się biegle językiem niemieckim? Jesteś osobą otwartą i lubiącą pomagać innym? Chcesz rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku? Zostań Specjalistą ds. wsparcia użytkownika i pracuj w projekcie realizowanym przez naszego Klienta wielokrotnie nagradzanego w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”.
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowe obowiązki:
•wsparcie techniczne użytkowników (I linia wsparcia)
•rejestrowanie/ klasyfikowanie zgłoszeń wraz z określeniem ich priorytetów
•tworzenie raportów
•współpraca z II i III linią wsparcia
Wymagania:
•znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
•mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego klienta
•komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
•dyspozycyjność
•zaawansowana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)
•znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana)
Oferujemy:
•pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
•szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach technicznym i językowym
•pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, Multibenefit, dodatkowe ubezpieczenie na życie
•zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub innych preferowanych formach współpracy) na okres roku
•Możliwość pracy w wymiarze niepełnego etatu
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV na adres: msobanska@zerochaos.com
Bardzo chętnie odpowiem również na wszystkie pytania!