Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa
[b]Główne zadania:[/b]
Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie:
• Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
• Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
• Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
• Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
• Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;
• Minimum dobrej znajomości języka angielskiego;
• Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
• Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
• Zdolności analitycznych;
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
• Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
• Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
• Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
• Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
• Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres: rekrutacja@elavon.com