Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową projektu linii lotniczych Ryanair poszukujemy nowych współpracowników.
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. obsługi infolinii linii lotniczych Ryanair!
Do Twoich zadań będzie należeć:
- odbieranie połączeń przychodzących od Klientów niemieckojęzycznych, udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów itp.,
- obsługa czatów internetowych oraz programów związanych z reklamacjami.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- stabilność zatrudnienia,
- stawkę godzinową do 26 zł brutto,
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z obsługi Klienta - szkolenie trwa 10 dni, wypłacamy wynagrodzenie za udział w nim,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
- dofinansowanie do karty sportowej,
Co jest dla nas istotne?
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
- elastyczność w wykonywaniu zlecenia (godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynującą),
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."