Help Desk – j. szwedzki/niemiecki/holenderski/francuski/hiszpański
Lokalizacja: Warszawa
Zadania:
Kontakt z użytkownikami końcowymi systemu (przez telefon, e-mail)
Logowanie i zarzÄ…dzanie wnioskami
Wsparcie i pomoc użytkownikom, dokonywanie wstępnej oceny i diagnozowanie problemów
Analiza potencjalnych problemów i zdarzeń
Raportowanie do systemu
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość jednego z języków : szwedzki/niemiecki/holenderski/francuski/hiszpański
Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2)
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (3 zmiany), call center jest czynne 24/7
Znajomość obsługi pakietu MS Office
Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
Komunikatywność, orientacja na Klienta
Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta lub IT
Mile widziane zainteresowanie branżą techniczną
Oferujemy:
Międzynarodową atmosferę pracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Profesjonalne szkolenia
Stabilne warunki pracy – umowa o pracę po okresie próbnym
Miłą, zespołową atmosferę pracy
Aplikacje proszę przesłać na adres :
rekrutacja@interpermit.com
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833." Inter-Permit Group Sp. z o.o. Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 8626.