Witajcie,
poszukuję osób (w tej chwili pięciu) z biegłą znajomością języka niemieckiego, które byłyby zainteresowane pracą na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego. Doświadczenie w obsłudze klienta jest mile widziane, ale nie konieczne!
Pracodawcą jest światowy lider w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, związanych z obsługą płatności, z siedzibą w Warszawie, w okolicach Dworca Zachodniego.
Obowiązki na tym stanowisku obejmują kontakt z klientami biznesowymi (połączenia/ maile przychodzące) w celu udzielania wsparcia w problemach dotyczących obsługi oferowanych przez firmę produktów. Konsultanci podczas rozmowy mają za zadanie określić przyczynę problemu i przeprowadzić klienta przez rozwiązanie. Mogą w tym celu zadawać pytania lub łączyć się zdalnie ze sprzętem klienta i wówczas albo dawać dokładne instrukcje klientowi, co należy zrobić ze sprzętem albo też samodzielnie zmienić ustawienia. Każde zgłoszenie może być rozwiązane i zamknięte przez konsultanta albo przesłane do linii 2. Konsultanci współpracują też z serwisantami, jeśli problemu nie można usunąć zdalnie. Wówczas umawiają wizyty serwisowe i monitorują status naprawy.
Praca w języku niemieckim, ale komunikacja wewnętrzna w firmie w języku angielskim (wymagany na tzw. komunikatywnym poziomie).
Firma poza atrakcyjnym wynagrodzeniem finansowym, oferuje on ze swojej strony m.in.:
• atrakcyjne wynagrodzenie finansowe
• umowa o pracę
• karta Multisport
• prywatna opieka medyczna razem z ubezpieczeniem na życie i wypadkowym
• ew. pakiet relokacyjny
Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacyjnym zachęcam do przesłania swojego CV na adres: aleksandra.pochec@monsterpolska.pl
Do usłyszenia