Obecny czas: 21 Lut 2019, 08:39

Helpdesk z językiem niemieckim / II Linia Wsparcia

Arbeitsangebote

Post » 30 Sie 2018, 09:56


Poszukuję osoby na stanowisko IT Helpdesk z językiem niemieckim/ll Linia Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
• Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym - tzw. 2 linia wsparcia;
• Udzielanie instrukcji oraz porad, odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
• Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
• Wewnętrzne wsparcie techniczne.

Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2;
• Podstawowa znajomość SQL;
• Ogólna wiedza techniczno-informatyczna lub wykształcenie informatyczne;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem;
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
• Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze.

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji;
• Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe (w tym obowiązkowe szkolenie zagraniczne w Niemczech);
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych;
• 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy;
• Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego;
• Dofinansowanie do karty MultiSport.

Zainteresowane osoby proszę o składanie aplikacji poprzez formularz na stronie: https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349256
  • Posty:1
  • Rejestracja: 30 Sie 2018, 09:47

  • Wróć do Oferty pracy

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

    cron
     
    Powered by phpBB © phpBB Group. | Idol designed by Planetstyles.com
     Nawigacja